Πέμπτη 19 Μαρτίου 2015

ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΕΝΟΣ ΓΟΝΙΟΥ

Yπάρχουν πολλές στιγμές στην ζωή μου, ιδιαίτερα από τότε που έγινα μαμά, που σκέφτομαι αν κάνω το καλύτερο  για τα παιδιά μου.
Οι περισσότεροι γονείς αντιμετωπίζουν νομίζω, το ίδιο πρόβλημα. Δεν κρύβω ό,τι έχω ευχηθεί να υπήρχε ένα βιβλίο με λύσεις στα ερωτήματά μου που εφαρμόζοντας το θα ήμουν σίγουρη οτι κάνω το σωστό. Όπως όλοι οι γονείς γνωρίζουν,το κάθε παιδί είναι μια ξεχωριστή προσωπικότητα και δεν μπορούμε να εφαρμόζουμε τους ίδιους κανόνες-αρχές σε όλα τα παιδιά και να έχουν το ίδιο αποτέλεσμα.





Αυτό που θα συμβούλευα ,κατά την ταπεινή μου άποψη και την προσωπική μου εμπειρία,είναι ο κάθε ένας από μας να προσπαθεί (μιας και δεν είναι εύκολο) να είναι αυθεντικός απέναντι στον εαυτό του και τα παιδιά του. Γιατί είμαστε άνθρωποι με τις ατέλειες μας και αν αυτό το παραδεχτούμε στα παιδιά μας,θα μπορέσουμε εύκολα να το αποδεχτούμε και εμείς οι ίδιοι .Καλό θα ήταν να μην ξεχνάμε οτι οι πράξεις μας διδάσκουν περισσότερο τα παιδιά μας και όχι τόσο τα λόγια μας.
Τελειώνοντας,ήθελα να τονίσω ό,τι όλοι  μας πρέπει να κάνουμε όσο το δυνατόν περισσότερα μπορούμε για τα παιδιά μας...και αυτά που δεν μπορούμε να τα αφήνουμε στον Θεό.



Φιλικά,Έλενα Καλιπολίτου
Fantastic4mums





Δεν υπάρχουν σχόλια: