Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

Αγαπημένοι μου Γονείς..........

Μια Σελίδα Με Μεγάλη Αξία!

Πέρσι είχαμε την χαρά να παρακολουθήσουμε την Σχολή Γονέων. Ένα πρόγραμμα 50 ωρών που με την βοήθεια ψυχολόγου συζητούσαμε και αναλύαμε τους φόβους, τις ανησυχίες μας και κυρίως τρόπους για να γίνουμε καλύτεροι γονείς. 
Πως να προστατέψουμε τα παιδιά μας και να διαχειριστούμε ποικιλλόμορφες καταστάσεις...

Πραγματικά ήταν μοναδική εμπειρία και εάν έχετε την δυνατότητα να παρακολουθήσετε κάτι αντίστοιχο μην το χάσετε!

Ένα από τα πράγματα που μας έδωσαν είναι μια σελίδα με τίτλο

ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΙ ΜΟΥ ΓΟΝΕΙΣ

Ένα μικρό γράμμα με το πως βλέπουν τα παιδιά εμάς και πως αισθάνονται. Εμείς το έχουμε πάνω στο ψυγείο για να το βλέπουμε καθημερινά και να μας υπενθυμίζει κάποια πράγματα που λόγου άγχους, κούρασης, καθημερινότητας... ξεχνάμε!




Αγαπημένοι μου Γονείς....

  • Μη μου κάνετε συνεχώς παρατηρήσεις. Γιατί τότε θα χρειαστώ να προστατέψω τον εαυτό μου κάνοντας τον κουφό.
  • Μην πέφτετε σε αντιφάσεις. Με μπερδεύετε έτσι αφάνταστα και με κάνετε να χάνω την πίστη μου σε εσάς.
  • Μην προσπαθείτε να με κάνετε να πιστέψω πως είστε τέλειοι ή αλάνθαστοι. Είναι πολύ δυσάρεστη η έκπληξη για εμένα όταν ανακαλύψω πως δεν είστε ούτε το ένα, ούτε το άλλο.
  • Μην διανοηθείτε ποτέ πως θα πέσει η υπόληψή σας αν μου ζητήσετε συγνώμη. Μία τίμια αναγνώριση ενός λάθους σας, μου δημιουργεί πολλά θερμά αισθήματα απέναντι σας.
  • Μην μου υποβάλλεται την απάντηση σε κάθε ερώτηση σας. Μπερδεύομαι πολύ.
  • Μην ξεχνάτε πως δεν θα μπορέσω να αναπτυχθώ χωρίς πολλή κατανόηση και αγάπη. Αυτό όμως δεν χρειάζεται να σας το πω. Έτσι δεν είναι?????
  • Μη μου κάνετε παρατηρήσεις μπροστά στον κόσμο, αν μπορείτε. Θα προσέξω περισσότερο αυτά που θα μου πείτε, αν μου μιλήσετε ήρεμα κάποια στιγμή που θα είμαστε μόνοι.
  • Μην υπερτιμάτε την τιμιότητα μου. Συχνά οι απειλές σας με σπρώχνουν στην ψευτιά.
  • Μη με αγνοείτε όταν σας κάνω ερωτήσεις. Αν κάνετε κάτι τέτοιο, θα ανακαλύψετε πως θα αρχίσω να παίρνω τις πληροφορίες μου από άλλες πηγές.
  • Μη ξεχνάτε πόσο γρήγορα μεγαλώνω. Θα πρέπει να σας είναι δύσκολο να κρατήσετε το ίδιο βήμα με μένα, αλλά προσπαθήστε σας παρακαλώ.
  • Μην ξεχνάτε πως μου αρέσει να πειραματίζομαι. Χωρίς αυτό δεν μπορώ να ζήσω. Σας παρακαλώ δεχτείτε το.
  • Μην με κάνετε να νιώθω μικρότερος από ότι είμαι. Αυτό με σπρώχνει να παριστάνω καμιά φορά τον "σπουδαίο".


Σας αγαπώ και σας Χρειάζομαι

Το Παιδί Σας....




Δεν υπάρχουν σχόλια: